• 11.05.2022
  • 519
  • outlook kullanımıYazılı Ders

outlook kullanımı

 

  • Hesap ekleme

Dosya -> hesap ayarları -> Yeni -> Yeni hesap ekleyebilirsiniz.

 

  • Yeni e-posta düğmesi ile ileti oluşturabilirsiniz.

Gizli bölümüne mail gittiğini diğer kişiler göremez. Konu iletiler için başlık olarak görüntülenir. Boş bırakılması tavsiye edilmez.

  • Mailinize tema ekleyebilir metinsel düzenlemeler yapabilirsiniz.

 

İletiye dosya eklemek için Dosya ekle düğmesi kullanılır. Kartvizit ve imza düzenleyebilir ve iletilerinize ekleyebilirsiniz.İmza ve kartvizit tasarımı yapmak için sihirbaz kullanılabilir.

Örnek imza ;

İmza kuralları

Yüksek önem düzeyi seçerek dikkat çekebilirsiniz.

Yazım hataları için gözden geçir sekmesi Yazım ve Dilbilgisi kullanılabilir.

Tavsiye edilen metinle değiştirme yapılabilir.

  • Gelen kutusu için yeni klasör ekleyebilirsiniz.

  • Kural oluşturarak gelen mailleri yeni oluşturduğumuz klasöre ekleme işlemini otomatik yapabiliriz.

Kimden gelen yada konu bağlamında kural atayrak gelen maili otomatik klasöre ekleyebiliriz.

  • Gelen maile yanıt vermek

Sadece gönderene yanıt vermek için yanıtla, tüm gönderilenlere yanıt vermek için tümünü yanıtla seçilir. ilet diyerek maile maili başkasına gönderebiliriz.

  • Mailinizde oylama yapabilirsiniz. Anket hazırlayabilirsiniz. Seçenekler -> Oylama Düğmeleri

 

  • Teslim bilgisi, okundu bilgisi alabilirsiniz. (Bu gibi özelliklerde mail alan kişiden izin isteyebilir, izin verilirse geri dönütler sağlanabilir.)

  • Gönderilen iletileri geri çekebilirsiniz.(açılmamış iletileri)

  • Seçenekle sekmesi -> Teslimi geciktir düğmesi ile ileri tarihli ileti hazırlayabilirsiniz.

Açılan sihirbazdan gerekli ayarları yapabilirsiniz.

  • Gelen maillere otomatik yanıt verebilirsiniz.

  • Önemli gördüğünüz maillere bayrak ekleyerek işaret atabilirsiniz.

Daha sonra erişim sağlamak için sıralama ölçütünü değiştirebiliriz

  • Takvim bölümünden kendimize ait ajanda kurabiliriz.

Tüm toplantı randevu ve etkinlikler burada görünür.

Tarih üzerine sağ tık yaparak yeni bir toplantı veya randevu ekleyebiliriz.

Yinelenen yap diyerek her hafta yapılan toplantıyı otomatik yapabilirsiniz

Katılımcıları davet edebilirsiniz.

  • Toplantı, randevu planlayabilirsiniz. Randevu sadece bizi ilgilendirir. Toplantı davet edilen kişiler tarafından kabul edilirse onlarında takvimine işlenir.

Hatırlatma ekleyebilirsiniz.Reminder bölümünden...

Requence ile toplantı tekrar ayarlarını yapabilirsiniz.

  • Kişiler kısmından yeni kişi diyerek yeni kayıt yapabilirsiniz. Sol alttan kişiler -> sol üstten Yeni Kişi

Kaydet butonu ile kaydı tamamlayabilirsiniz.

  • Grup oluşturmak

Üye ekle butonu ile kişileri ekleyebiliriz.

Mail gönderirken grup isimini seçerek gruptaki herkese mail atabiliriz.

  • Çalışanlarımıza Görev verebiliriz

Gören Ata diyerek başka bir kişiye görev atayabiliriz.

 

 

  • Hızlı Adım ekleyerek kısayolu olan hızlı bir işlem ekleyebilirsiniz.

Hızlı adım kısayol ile çalışır. Örnek Ctrl Shift 2 gibi.

  • Verileri yedeklemek için “dosya konumunu aç” arak kopya oluşturabiliriz.

.Pst uzantılı dışa aktarma işlemini araştırabilirsiniz.

 

 

 

 

 

YORUM YAP